1. Терміни та умови повернення товарів належної якості
1.1. Замовник має право відмовитися від непідакцизного товару у будь-який час до його різання чи виготовлення під розміри покупця, а після передачі непідакцизного товару – у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
1.2. Повернення непідакцизного товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт купівлі та умови замовлення зазначеного товару.
1.3. Замовник не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Споживачем, який його придбав, (в т.ч. не стандартні, за бажанням Замовника, розміри та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
1.4. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті у розділі «КОНТАКТИ».
1.5. У разі відмови Покупця від непідакцизного товару належної якості Продавець повертає кошти у розмірі вартості такого Товару, за винятком витрат продавця на доставку товару, що повертається.
1.6. Повернення суми, зазначеної здійснюється одночасно із поверненням товару на юр. Адресу компанії.
2. Терміни та умови повернення товарів неналежної якості
2.1 Відповідно до ст. 8 Закону у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
відшкодування витрат усунення недоліків товару.
2.2 У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених у разі потреби висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право на свій вибір вимагати від продавця чи виробника:
розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, із числа наявних у продавця (виробника), товар.
Ці вимоги висуваються на вибір споживача продавцю за місцем купівлі товару, виробнику чи підприємству, яке задовольняє ці вимоги щодо місцезнаходження споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, а у разі невиконання - заявити інше.
Продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача та задовольнити його вимоги.
2.3 Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, яке задовольняє вимоги споживача) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, яке задовольняє вимоги споживача).
2.4. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення потреби у перевірці якості – протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
2.5 У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару у встановлений термін неможливо, споживач має право на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, яке виконує їх функції) інші вимоги.
2.6 Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості, ціна на яку змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
2.7 Під час заміни товару з недоліками на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а у разі зниження ціни - виходячи з вартості на час покупки.
2.8 При розірванні договору розрахунки зі споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи із вартості товару на час покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.
2.8 При розірванні договору розрахунки зі споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни – виходячи із вартості товару на час покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.
2.9 Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта або іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
2.10 Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. При цьому споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
2.11 У разі якщо під час гарантійного терміну необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня отримання письмової згоди споживача організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування чи дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати для проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
3.Перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню
3.1 Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.
Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:
Продовольчі товари.
Лікарські засоби.
Предмети сангігієни.
Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
Корсетні товари.
Парфумерно-косметичні вироби.
Перо-пухові вироби.
Дитячі м'які іграшки.
Дитячі гумові надувні іграшки.
Зубні щітки.
Мундштуки.
Апарати для гоління.
Помазки для гоління.
Гребінці, гребені та щітки масажні.
Сурдини (для духових інструментів).
Скрипкові підборіддя.
Рукавички
Тканини.
Тюлегардинні та мереживні полотна.
Килимові вироби метражні.
Білизна натільна.
Постільна білизна.
Панчішно-шкарпеткові вироби.
Товари в аерозольній упаковці.
Друковані видання.
Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Цей перелік товарів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо).
4. Умови повернення коштів
4.1 У разі підтвердження, що товар неналежної якості, кошти повертаються після прийняття товару на складі протягом 3-х банківських днів на розрахунковий рахунок покупця, на картку покупця у вигляді повернення коштів через платіжну систему wayforpay. Кошти витрачені на доставку товару оплачує продавець.
4.2 Якщо товар придбаний не входить до списку, ми лояльно ставимося до сформованої
4.3 У разі вини третіх осіб, а саме служб доставки щодо пошкодження товару при транспортуванні або втрати товару, вина лягатиме на третіх осіб, клієнт у праві вимагати компенсацію від перевізника якого вказав для доставки товару.
4.4 За бажанням клієнта при відправленні продукції менеджер вказує страхову суму та оцінку товару. Дана сума впливає вартість доставки але повертається одержувачу як компенсацію при втраті перевізником продукції в дорозі (але при цьому дана страхова сума компенсує вартість продукції у разі форс-мажорних обставин, які можуть статися з товаром в дорозі з вини транспортної компанії). При втраті продукції третіми особами компанія Materium не несе відповідальності та не надає компенсацію та повернення коштів, але при цьому надає всі документи та матеріали для підтвердження відправки товару.
4.5 Просимо наших клієнтів бути уважними при виконанні замовлення, вказувати розміри на видачу, при цьому враховувати припуски для різання газом або лентопільним верстатом. Враховувати всі ГОСТи та ТУ у яких зазначені усі припуски та відхилення у розмірах.
4.6 У разі якщо розміри відправленої продукції мають відхилення в діаметрі згідно з ГОСТом або ТУ компанія Materium не проводить повернення, заміну та всіляку компенсацію, оскільки реалізує продукцію згідно з ГОСТами та ТУ, де зазначені всі граничні відхилення. На вимоги покупця наші співробітники з радістю нададуть дані ГОСТи та ТУ для ознайомлення перед покупкою продукції, а також можуть проконсультувати з приводу всіх необхідних припусків та запасів під час різання та виготовлення виробів.